A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

21.3.11

the reality.

Vaknade imorse utav att telefonen ringde. Underbara svärmor hade fixat så att jag skulle få jobba. Blev helt paff och superlycklig och bara flög upp ur sängen. Så idag har jag jobbat på en förskola ute i Hagaström och ska jobba där även imorgon. Det kändes så himla rätt och så himla roligt så jag hoppas att jag får komma tillbaka dit någon mer gång. 

Idag har varit än mycket bättre dag och jag känner mig inte alls ensam idag, även fast Simon är iväg på träning. Det känns liksom som att det börjar falla på plats nu och jag hoppas att det är fler från vikariepoolen som hör av sig om jobb :)

Snart kommer lilla Maja (Simons syster) hit och ska sova här. Ska bli jättemysigt och vi ska nog kolla på lite film och bara mysa :)

Ska diska lite och göra i ordning innan lilltjejen kommer hit. 

Puss & kram
hörs sen.

Inga kommentarer: