A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

9.4.11

delicate.

Sheeet!

Har verkligen inte hunnit blogga, men det är väl bra det för jag har fått så mycket jobb :)

Det har hänt mycket konstiga saker på senaste i alla fall. Och en utav de konstigaste sakerna som hänt är att vår kylskåpsdörr bara föll rakt på mig häromdagen. HELT SJUKT! Hela dörren lossnade och trillade över mig och sedan ner i golvet. Det låg gladsplitter och sweet chilisås över hela golvet.... Hur händer det liksom? Vi trodde först att vi haft för mycket saker i själva dörren, men nejdå. Så varför? Haha! Vi skulle fått en ny dörr men har fortfarande inte fått det :S Det är ju tur att man kunde sätta tillbaka den i alla fall så att vi har något att förvara all vår goa mat i, men man vet ju aldrig när den trillar ner igen för den har liksom lossnat i hela gängorna. Haha!

Igår var vi hemma hos Philip och grillade massa god mat, satt och tjötade och rökte vattenpipa. Det var jätteroligt så det ska vi snart göra om.


Nu har jag precis plockat i ordning här hemma för det såg ut som bara den + att jag har diskat lite. Funderar på att gå ner och starta en tvätt när jag ändå är i gång för snart kommer Jossan och Jossan hit. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det var tänkt att vi skulle suttit oss ute på våran trapp och solat lite i det fina vädret, men det blåser så galet mycket så vet inte. Jag har i alla fall redan varit och solat solarium idag i alla fall så jag är nöjd ändå :)

Inga kommentarer: