A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

15.4.11

friday i´m in love.

Godmorgon!

Vaknade innan Simon gick till jobbet (08:00) och har inte kunnat somna om, men det känns inte ens som att det är någon idé ändå.

Sitter och funderar på om man ska ta och städa idag.. men nääää orkar verkligen inte. Är fortfarande inte helt hundra ännu + att jag måste vara pigg tills ikväll eftersom jag har blivit medbjuden av Simon till någon middag med dam & herrlaget. Jag får alltid ångest när jag tänker på vad jag ska ha på mig när jag ska iväg, så nu började jag redan fundera på det redan igår kväll och tror mig veta på ett ungefär vad jag ska ha på mig :) Ska försöka komma ihåg att lägga upp en bild :) Men en sak är jag i alla fall hundra procent säker på (haha eller jag tror det i alla fall) att jag ska ha mina favvoskor. <3<3<3



Nu ska jag nog göra lite Chailatte och sedan sätta mig ute på framsidan i solen lite. :)

Inga kommentarer: