A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

30.4.11

party all night.


Tja!

Tackar Jossan för en riktigt trevlig och rolig kväll och jag hoppas att dom hade det roligt ute på krogen för jag och simon åkte hem. Vi kände oss hur trötta som helst efter en tuff jobbvecka + att det är nya tag idag. Idag är det ju Valborg och vi ska ut till en som heter Tim och fira lite där. Vet inte om man åker vidare efter det men det märker vi ju.

Nu är simon på jobbet, fast han slutar om 10 minuter så det är skönt. Han har turen att få komma hem till en städad lägenhet också. Eller städad är den väl inte men jag har i alla fall diskat och bäddat rent och plockat undan massa skit som ligger överallt här. Nu är det fint och man kommer i alla fall framåt här inne :) Men imorgon ska jag städa "på riktigt", alltså typ dammsuga, tvätta golv, damma och kanske tvätta.

Köpte Black Devil igår, hihi. Dom är så himla goa så en sådan ska jag gå ut och ta nu :D

CIAO.

Inga kommentarer: