A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

27.4.11

work work work.

YEEEEEES!!!!

Jag har fått jobb!!!!! :D:D Jag fick jobbet som jag var på anställningsintervju. Min första intervju någonsin och jag fick jobbet! Det känns hur härligt som helst verkligen. Jag har fortfarande inte fått reda på vilket område det är men det står i alla fall mellan hemtjänsten, äldreboende eller personlig assistent.

En annan positiv sak är också att jag har ju jobbat på Andersbergsgårdens förskola nu denna veckan och kommer även att göra det veckan ut + mån - tors nästa vecka! :) Det är ju bara hur bra som helst! Jag fick jobbat fredagen också men det går ikke eftersom vi brummar iväg till Göteborg då och hälsar på min älskade mamma, pappa och lillasyster <3 saknar dom så himla mycket verkligen så det ska bli så himla roligt att få träffa dom!

Nu har jag och älsklingen precis ätit en jättegod middag. Det blev hemmagjorda hamburgare/pannbiffar med hemmagjort potatismos + lingon och gräddsås. Hur gott som helst och vi kände oss väldigt duktiga efter att vi lagat maten. Imorgon efter jobbet ska vi göra grillad lax med couscous :)

Inga kommentarer: