A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

1.4.11

feel fine.

Heeeeej!

Min mamma är äntligen här :D:D:D Jag och Simon åkte och hämtade henne igår på stationen och det kändes helt underbart att få träffa henne :)

När Simon var på jobbet idag så åkte jag och mammsen ner på stan och shoppade massor. Det var verkligen jättekul och mysigt att få ha en mor och dotterdag! Har tagit lite bilder på mina snygga kläder, inga jättebra bilder direkt men det får gå ändå :)




Vi har också hunnit färga mitt hår och efter vi gjort det tog mamma sig en koll i våran kyl och tyckte att vi skulle åka och storhandla med en gång. Haha enligt henne var det ett tomt kylskåp, men enligt mig var det ganska mycket (a)

+ att jag har hunnit sola idag också. Trodde det stog att man kunde sola 12 min för 60 :- MEN... det var visst 10:- för 6 min så jag solade i 24 min..... haha men det var gött! Så ja ska sola imorgon igen ;D

Vi gjorde världens godaste pastasallad alla tre förut och sedan stack Simon iväg till Robin och spelade NHL med grabbsen. Så nu sitter jag och mamma i soffan och kollar på tv. Nyss var det ju mitt favvoprogram på tv, (Så ska det låta) som jag bara ääääälskar. Nu ska vi bara fortsätta mysa med massa ljus och CHAILATTE!!!! jaaaa, min gulliga mamma köpte med två burkar med Chaipulver till mig, så himla gulligt. Och puss på Sanna som också är världens gulligaste, MISS <3

1 kommentar:

Sanna sa...

Patricia! Jag saknar dig! Vill komma och hälsa på i sommar när jag har semester! Puss på dig! <3