A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

14.4.11

love.

Hej alla glada!

Idag var min lediga dag och jag har ju självklart blivit ännu mer sjuk nu så har varit jätteseg idag. Trots det så har jag hållt på och fixat ute. Satt och pratade med min granne Filippa som var hur mysig som helst! Hon var jättegullig som hjälpte mig att bära upp lite utemöbler som tydligen hade stått i källaren i flera år, så dom fick vi låna. Så jag har tvättat av dom med högtryckstvätt (det kalla vattnet var inte jättebra för min förkylning märkte jag). Så här mysigt är det utanför oss nu.





Efter att jag gjort det kom älsklingen hem från jobbet och vi städade lite granna för Simons farmor skulle komma förbi en sväng på lite kaffe. Man vill ju att det ska vara lite fint när man får besök :D Hon hade köpt med sig en jättefin blomma till oss, så himla gulligt :D 

Eftersom jag inte känner mig bra så åkte inte jag med och tränade idag och kommer inte jobba imorgon heller. Men älsklingen fick lite mat efter träningen. Jättegod wok som jag gjorde. 


Nu blir det att duscha och sedan mysa med min underbara sambo <3 du är världens bästaste <3<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e så duktig min fina dotti!!! Ja Simon oxå :-)

Kram till Er! //Pappi