A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

13.4.11

tired as hell.

Tjenixen!

Är sjukt trött idag. Försov mig igår vilket inte är speciellt likt mig direkt! Men så var det i alla fall och jag var riktigt trött när jag vaknade i morse också. Har fått någon förkylning nu igen så är helt seg. Nu är jag i alla fall hemma från jobbet för jag slutade redan klockan 13:30.

Har precis varit nere och tvättat lite och ska snart slänga in det i torktumlaren också. Men medan jag väntar på maskinen satte jag mig här en stund och vilade. Sitter och kollar på tyngdlyftning samtidigt.. Haha riktigt tråkigt + det är tjejerna som lyfter och dom verkar ju klena. Haha fast jag ska väl inte säga något :D

Vi var faktiskt och tränade igår så lite stark är jag väl allt. (a) Nä men jag hoppas på att jag blir det nu för jag har ju köpt årskort och grejer. :) Men idag blir det ingen träning för oss för idag är det kalas som gäller. Malin, Simons plastsyster fyller 18 år så efter simon slutat ska vi dit och fira henne :)


Nu ska ja slappa lite :) Men var tvungen att lägga in denna bilden först, för detta är verkligen min favvobild :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du måste ha High Score i vuxenpoäng nu :-D

Puss & kram //Papi