A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

29.4.11

pollen?



Slutade jobbet halv 2 idag så har inte gjort något alls typ. Är så himlans trött idag så jag bara vill spyyyyy....

Idag är det så att jag ska hem till Josefine som fyllde 18 igår så vi ska fira henne och sedan ska vi ut. Men vet inte om jag kommer gå ut, för jag är så himla trött så vet inte om jag orkar.

Tror dessutom att jag gått och blivit allergisk mot pollen eller gräs för fy vad jag blir täppt i näsan och det bara rinner i mina ögon så fort jag går ut. Kan vara därför jag blir så himla trött på dagarna också. Jag vet inte om det är så eller om jag bara inte har blivit helt frisk ännu och min kropp lyckas pricka in och reagera så fort jag går utanför dörren. Men men, sånt är livet.

Nu vill jag att min älskling ska komma hem för jag har saknat honom så himla mycket idag! <3

Inga kommentarer: