A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

3.4.11

taken.

Hann inte skriva något igår, hände mycket roliga saker! Först åkte jag och älsklingen och solade och sedan gick jag och mamma en promenad till Andersberg och träffade hennes gamla jobbarkompis där det bjöds på lunch och fika. Klockan bara rann iväg och vi hann bara hem jättesnabbt och sedan åkte vi hem till svärmor och åt middag och drack vin och det var supertrevligt! :D

Idag har vi vart ute i Valbo och handlat lite grejer. bland annat massa saker på Hemtex till hemmet :) Annars har vi bara slappat och lagat jättegod middag, tvättat och nu sitter vi och kollar på en jättebra film som heter "Taken".

Sätter mamma i lite arbete när hon kommer hit ;)

Längtat jättemycket efter att ha fått äta fisk sedan jag flyttade så idag blev det lax :)

Haha, Simon hängde ut sina skor på vädring x)
Imorgon åker mamma hem :( Känns inte lika jobbigt att hon ska åka denna gången jämfört med sist eftersom nu ses vi snart igen och då får jag träffa hela familjen :D

Efter jag lämnat mamma på stationen ska jag sola lite och senare ska jag (om jag är frisk) träna med älsklingen och sedan vara med Linda :)

Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla plutten! Ni e ju för goa... Ni vet vad som menas när man hänger upp skor sådär (i Usa)?

Knarkkvarter med god omsättning... Patrica & Simon TA NER GENAST! ;-)

Gött att Linnéa & jag också får krama dig snart!