A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

1.5.11

1 år och 6 mån.

Japp! Det är de! 1 år och 6 månader med min fina idag. <3 Vi ska nog vara med Robin och jossan och dom på dagen och sedan ska vi hyra en film och köpa något gott och bara mysa :) <3

Han är så himla gullig min snuttebulle. Han har till och med beställt hem en grej till mig som jag får den 11 (a)


DEN HÄÄÄÄR <3


Igår var det Valborg och vi var ju hemma hos Tim. Det var verkligen lyckat och massa god mat och trevligt folk. När vi ätit åkte vi ner på stan och gick på Goya. Hela sällskapet kom tyvärr inte in och det blev därmed inte lika roligt. Så jag och Simon bestämde oss för att åka hem ganska så tidigt. Så Alla dom andra kom hem till oss sen en stund och bara satt och snackade och tog massa fula bilder med Photo Booth på min Mac. Hihi det var jättekul! :D

Inga kommentarer: