A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

11.5.11

jag älskar disk!

Ny dag, nya tag.

Blev väckt av vikariejouren för en stund sedan, och när jag väl somnat om ringde dom från förskolan. Haha aja, nu är jag ju vaken i alla fall och det kanske bara är bra det. Ska ju ner på stan snart och fixa schemat ju :)

Jag hoppas så himla mycket att det blir personlig assistent, men man vet ju aldrig. Och eftersom jag inte jobbat med det tidigare så kan jag ju inte säga att det ena är bättre än det andra. Så jag är öppen för nya möjligheter och tror att jag kommer trivas bra oberoende på vart jag hamnar.

Sen när jag kommer hem ska jag vara riktigt mammig och baka kanelbullar! Simon blev lycklig när jag sa att jag skulle göra det och nämnde det flera gånger igår innan vi gick och la oss! :D

Jag har ett diskberg som borde tas om hand, men fyyyyyy... det är så himlans mycket ju :( Här får ni i alla fall en bild från hemvägen från Åsa.





Här är en annan fin bild. Denna bilden har jag som skrivbordsunderlägg på min dator och har även "kompispris-låten" som ringsignal på telefonen! :D KUNG!

Inga kommentarer: