A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

2.5.11

simon!


Idag känns det inte alls rätt. Allt känns fel. Det har bara varit helt upp och ner och jag känner mig bara nere idag och har inte lust för att göra något alls. Hade velat att man delade på mig idag så att det fanns två av mig. En som är på det dåliga humöret som jag är idag, och en Patricia som är så som jag egentligen vill vara, och som jag brukar vara. Att man bara skickade iväg den där tråkiga och griniga tjejen någon annanstans långt borta så att bara den glada Patricia var kvar.

Tror att det beror mycket på att jag har lite hemlängtan. Åker ju på Fredag och hälsar på och jag längtar så mycket att det kanske märks av redan nu och att det är de som gör att jag faktiskt är så grinig nu. Har ju trots allt inte träffat Linnéa och pappa sedan jag flyttade, och när man är van vid att ha dom omkring sig varje dag, i flera år, så får man faktiskt räkna med att det blir perioder som är jobbiga.

Men samtidigt så är jag så glad! Jag är världens lyckligaste tjej! För att få vara med Simon varje dag gör hela min kropp varm av lycka och kärlek. Det pirrar i hela kroppen så fort han kommer hem från jobbet, när han kramar mig, när han pussar mig, när han ler mot mig, när han skrattar. Att veta att jag får träffa honom varje dag, gör mig till världens lyckligaste tjej!

Så nu ska jag och min fina sambo åka och hjälpa till med Martins flytt. Sedan ska vi bara njuta av att få vara med varandra, Varje dag!

Usch nu börjar jag gråta.

4 kommentarer:

La Gartzellos sa...

Våran fina tjej!!! Du vet att vi älskar dig och kommer alltid göra det. Vi har också jobbat med jobbiga stunder med stor saknad. Precis som du säger, så är det inte konstigt att man ibland blir nere, men det är helt naturligt och man får helt enkelt lära sig leva med det, hur jobbigt det än är.

Det viktiga är att ni mår bra och att ni tar hand om varandra & er kärlek, för då blir vi också lyckliga ;-)

Vi älskar er båda!

//Linnéa, Mami & Papi

//Papi sa...

Nu e det bara FYRA dagar kvar tills vi ses & får krama om varann :-D

//Papi

Anonym sa...

Nu tåras ögonen på faster!! <3<3<3KRAM

Unknown sa...

Vad gulliga ni är! Nej det är inte alls långt kvar nu och jag längtar så att jag håller på å dööö! :)

Vad söt du är faster lilla <3 Saknar er allihopa <3<3<3