A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

25.5.11

sommarfin.

Tjenis!

Det har varit något fel på blogger så har inte kunnat skriva något alls. :/ Men nu funkar det i alla fall och jag kom hem från jobbet för en liten stund sedan. Har hunnit få i mig lite kaffe nu och betalat lite räkningar. Behöver mycket kaffe så att jag inte somnar. Gjorde misstaget igår att somna när jag skulle upp klockan 5 idag. Ska upp lika tidigt imorgon också så måste verkligen hålla mig vaken så att jag är trött tills ikväll.

Igår beställde jag en superfin sommarklänning från Nelly. Jag tycker den funkar bra till vardags men den är också lite festlig sådär, så det funkar till både och. Men den var bara så himlans gullig så jag var tvungen att köpa den. Den sa liksom till mig "Patricia, snälla kom och köp mig" så vad ska man göra liksom? ;)


Dags för lite tvätt tror jag. Så att man har något att ta på sig till jobbet imorgon. Och på fredag kommer lönen. JIPPI! du är efterlängtad vill jag lova! komsi komsi lönen <3

Inga kommentarer: