A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

27.5.11

my dress.

Hej hej hallå!

Kom precis hem från jobbet och sprang direkt till brevlådan för att kolla om min klänning hade kommit ännu. Och jodå, det hade den allt så testade den med en gång. Den var dock lite stor över bysten men det spelade ingen roll för den var så grymt snygg ändå så jag får väl helt enkelt skaffa mig lite större tuttar bara ;)


Såhär satt den på och jag tror till och med att jag ska ta med den till Alanya när vi åker för den blir nog ännu snyggare när man är brun ;D

Så därför kanske man ska ta sig en liten promenad till solariet nere på söder och bli lite brun nu inför resan. Fast ska gå ner och hämta lite tvätt bara innan jag gör det.

Vet inte riktigt vad som händer ikväll, men hörde något om sport... (ovanligt) och det känns inte helt lockande så jag ska nog vara med Jossan i sådana fall :) Men vi får se hur det blir. Det blir nog lugnt i alla fall (tror jag) men och andra sidan så är det ju faktiskt helg och jag har inget att passa alls. + att man fick lön idag ;) GÖTTMOOOS!

Inga kommentarer: