A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

19.5.11

ALANYA BABY!

I förra inlägget hade jag som rubrik "smider planer" och ja, det är precis vad jag gjort, eller vi rättare sagt. För idag bokade vi en resa till Alanya för oss två den 11/6.

Det känns lite overkligt att åka tillbaka till Alanya MED simon. Det är liksom där jag träffade honom för allra första gången och trodde därmed att det var sista gången jag skulle träffa honom den dagen vi åkte hem. Men nu är det i stället så att vi efter snart två år, ska åka dit tillsammans som ett par, som sambos. Hur sjukt är det inte egentligen?

Vi kollade faktiskt på att åka till exakt det hotellet som vi bodde på då, men dom hade inga resor vid det datumet som vi skulle åka. Men bara att åka tillbaka till Alanya är ju hur grymt som helst.

På tal om något helt annat så skickade jag och Simon in "dagens blomma" till tidningen i veckan och det kom med i dagens tidning.


Såhär såg det ut! Det var till Andreas som jobbar på Willys här i Gävle. Han är alltid så himlans glad så man vill verkligen åka dit och handla istället för att gå till typ konsum och handla, trots att det är mycket närmre. Hihi tyckte det var lite gulligt av oss :) + att vi fick nog en hel drös med vuxenpoäng utav att skicka in insändare till dagstidningen. Haha! :)

Ha en bra kväll! 

Inga kommentarer: