A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

8.5.11

tillbaka hem igen.

Tjo!

Sitter i bilen Påväg hem igen, och har nu hunnit träffa nästan alls som var menat att jag skulle träffa här.

Känns jättesorgligt att lämna familjen igen när man inte vet när man kommer att ses nästa gång. Det värsta av allt är ju att säga hejdå, vilket jag är riktigt dålig på. Har haft gråten i halsen hela tiden sedan vi åkte och nu är vi i Jönköping.. Men det har varit helt underbart och riktigt roligt att äntligen få träffa dom.

Nu när man väl kommit iväg såpass långt vill man bara komma hem och mysa i soffan lite innan man ska gå och lägga sig. Ska upp och jobba imorgon och längtar faktiskt jättemycket efter att gå till jobbet :) på onsdag ska jag ju också och skriva på lite papper för mitt nya jobb och få mitt schema osv. :)

P.s hockey på radio är inte lika kul som på tv..

Inga kommentarer: