A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

16.5.11

smider planer.

Goddagens!

Ledig idag, men imorgon och två veckor framåt kommer jag att jobba varje dag. Känns jättekul att få jobba så mycket på samma ställe!

Gick upp relativt tidigt idag för att hinna med så mycket som möjligt. Så nu har jag tagit upp tvätten som jag glömde i tvättstugan igår och rensat bland alla mina kläder. Typ tagit undan vinterjackor och mössor, kläder som nästan aldrig används och annat för att göra min älskling lycklig. Det är nämligen såhär att han har sagt åt mig att jag har så sjukt mycket kläder så att han inte får plats med några av sina kläder. (a) Haha och jag kan hålla med, för han har liksom fått trycka ner sina kläder i mina lådor (det vill säga, alla lådorna) där det liksom finns lite utrymme över. Men det har liksom inte funnits de där "lilla utrymmet" över så han har inte kunnat ha sina kläder någon stans. Så nu äntligen har jag fått undan jättemycket kläder och slängt ner det i källaren. Så nu finns det nog till och med en egen låda till honom där han kan ha sina kläder (a) He he.


Fick ett brev på posten idag också. Haha det var min gulliga morfar som skickade en febertemp till mig. Haha jaaaa jag är alltid sjuk.. Men inte nu faktiskt! :D så vi får hoppas att jag inte behöver använda den något! :D Tack morfis <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah vi trodde verkligen söta morfar hade skickat ett grav-test i förebyggande syfte ^^
/kram Natalie och Wictor

Unknown sa...

Haha det trodde jag med när jag öppnade det så jag var tvungen att läsa extra noga flera gånger för att kolla så att det inte var det x)