A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

28.5.11

cykelskit.

Hej!

Jag är skitarg verkligen, för någon har gjort punka på min cykel...... Den står liksom precis utanför dörren och ändå lyckas någon göra punka på den. ÅHHHHH!!!! Nu vet jag inte hur jag ska kunna ta mig till jobbet på måndag men jag hoppas att jag får fixat den tills dess, annars blir jag riktigt less.

Igår kom Jossan hit och vi kollade på Så ska det låta <3 och bara slappade. Sedan tog vi bussen ner på stan och åt Max. MUMS! Sedan gick vi hem till Martin där våra pojkvänner nördade sig med NHL-spel.

Idag jobbar Simon så jag GICK och handlade mjölk eftersom min cykel inte funkar... Sedan ska jag nog sola och ska väl matcha så att jag kan åka med Simon hem från jobbet för orkar inte gå mer (a)

Vet inte vad som händer ikväll riktigt men det återstår att se :)

Inga kommentarer: