A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

21.5.11

vilken kväll!

aaa.. shit vilken kväll det var igår alltså! Först var vi hemma hos Martin och grillade och drack lite. Sen satt vi och tjötade och bara hade trevligt. Jag gick och mötte Jossan och vi gick hem till oss för att jag skulle byta byxor. Sedan gick vi tillbaka till Martin och satt och tjötade med dom andra.

Sedan gjorde vi en spontanutgång och det är alltid då det blir som bäst! Och det var det verkligen! Shit vad roligt det var och vi dansade hur mycket som helst och hade skitkul! Jag och simon kom fram till att det var den roligaste utekvällen på vääääääldigt länge! :)

Nu har vi precis ätit frukost såhär vid 2, haha. Har inga speciella planer på att göra något och dessutom har jag blivit sjuk igen... Så nu kanske jag får användning av min termometer jag fick x)

Ha d.

Inga kommentarer: