A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

11.5.11

bullar bullar bullar.


Japp, bullarna är klara och har redan hunnit provsmaka dom efter maten :) Dom var supergoda verkligen och det tyckte Simon också :) 

Nu sitter jag ensam hemma, då Simom åkt till en kompis och kollat på hockeyn som visas nu. 

Lite tråkigt att vara ensam hemma tycker jag allt. Men det är viktigt att ha tid för sig själv, och ha ett liv där man kan vara utan varandra också, när man bor tillsammans. Vet dock inte riktigt vad jag ska göra. Har diskat och gått ut med sopor så allt sådan är klart. Har tänt lite ljus och sitter och småkollar lite på hockeyn. Men ska väl passa på att kolla på något annat än sport när jag ändå har chansen. Speciellt inge kul att sitta och kolla på hockey själv. 


Jag var ju på det där mötet idag också.. Men fick varken reda på vilket område jag ska jobba inom eller hur mitt schema kommer att se ut. Vad jag fick reda på är att jag kommer att jobba ca 165 tim per månad och att jag ska på en utbildning i hur man lyfter rätt i juni någon gång. Trodde jag skulle få reda på mer grejer så därför kändes det lite jobbigt att sitta och skriva på massa papper och avtal när man vet så lite. Men men, jag får ta det som det kommer. Det är ju ändå ett jobb!

Ha en bra kväll alla!

1 kommentar:

alexandra sa...

JAG SKA OCKSÅ PÅ DEN FÖRELÄSNINGEN!!! FAST I KUNGSBACKA DÅ! :(