A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

7.5.11

härliga västkusten.

Resan har gått bra, men det var riktigt segt mellan Västerås och Alingsås (typ hela vägen) bara för att dom bombaderat hela den vägen med fartkameror. Blev riktigt sne när det gick så himla långsamt...
Sen en sak; ät aldrig på Max i Västerås.... vi stog i kö i 20 min för att få beställa och det var typ inget folk alls.. hur lyckas man med det liksom? Herre säger jag bara...

Men shit vad konstigt det känns att vara "hemma" igen. Har ju bara bott i Gävle i 2 månader men ändå hade jag till och med glömt av att bussarna här är blåa och inte gula, som hemma i Gävle.

När vi kom fram dröjde det inte alls lång tid innan vi åt de efterlängtade räkorna och kräftorna. MUUUUUMS vad gott det var (och det märks att simpe inte är från västkusten, så som han skalar räkor).

Idag har vi åkt in till Kungsbacka och jag och syster hade lite egen systertid tillsammans. Jag fick en jättefin tröja av min pojkvän, sedan åkte han hem (a). Vi sprang runt i alla affärer som inte finns i Gävle. Typ Tara, Melrose och Design Only som jag har saknat så himla mycket (a) Jag och Linnéa gick och fikade på Karma sedan och sedan kom älsklingen och hämtade upp oss på Kungsbacka station.

Vi har även träffat Emelie och sedan Moa och ikväll ska vi med Johanna och gänget hem till Wictor som fyllt 20, där jag ska passa på att träffa lite mer folk. :) Vi äger numera också en bil, Simons mammas bil har vi fått köpa så den blev våran idag :) Eller det är Simons bil (eftersom det är han som betalar för den).

Ska visa en bild på min fina tröja jag fick av älsklingen också, men nu känner jag att ni behöver se dessa bilderna först.




Inga kommentarer: