A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

6.5.11

bye bye gävle.



Japp, idag bär det av. Det som jag har längtat så himla mycket efter. Idag åker vi ner till Åsa och hälsar på min älskade familj. Så nu har jag städat och diskat och allt är färdigpackat för avfärd. Vi åker så fort Simon har kommit hem från jobbet, och idag fick han sluta klockan 1 bara för att vi ska åka :) 

Jag och Simon har beställt FÄRSKA räkor när vi kommer fram, eftersom det inte finns här...... helt sjukt, det finns baaaara frysta äckliga räkor. Ne, det funkar inte så det ska bli gott med ännu mer västkustkänsla ;)

Funderar även på att gå ner till stranden någon dag och bara njuta av saltvatten. Nästan så att man borde badat, men nää jag är alldeles för feg för det. :D 

Simons bror ska vara i våran lägenhet när vi är borta så alla i gävle, det blir nog FEEEEEST på granvägen ;) hehe ja, vi har sagt att det är helt okej, och det är det :) Blir nog så för vår del nästa helg också hoppas jag på. Vi har ju inte haft inflyttningsfest ännu så det står på listan! :D 

Väntar på posten. Har beställt en grej till Simon. En liten överraskning. Men tror att jag kan ha sabbat det.. :/ Jag har beställt grejer därifrån innan så jag tror att min förra adress står som leveransadress :$ hoppas att det inte är så i alla fall och att det kommer idag :) För har beställt en grej till mig med (a).

Hörs kanske under resans gång om det inte är jag som kör ;D

CIAO.

Inga kommentarer: