A TOUCH OF MY [new] LIFE.

a hole new world.

10.5.11

sportnörd nr.1

Ja, är ju som sagt hemma igen och det första jag lyckas göra är att bli sjuk. Mådde så jäkla illa när jag var på jobbet igår att jag inte vågade stanna. Det är säkert någon förkyldning eller något för har inte spytt i alla fall, så det är ju bra det. Men ville inte vara på jobbet just för att barnen smittas ju så lätt och jag ville inte att det skulle bli värre.

På tal om sjukdomar och sådant så har jag fått ett utslag på kinden.. och jag tror att det kan vara svinkoppar. Det är så jäkla disgusting.. men ska avvakta och se hur det är tills på torsdag, om det inte är bättre då så blir det läkaren för min del.

Idag har jag i alla fall mått bättre och kunnat göra annat än att ligga i sängen hela dagen. Jag har bland annat vaxat mina armar..... hehe för dom var så håriga :) Men inte längre! :D:D



Sedan har jag och Simon rensat ogräs ute.. så där är det superfint nu :)


Förresten.. Tror ni jag har en lite sportgalen pojkvän??? Han kom hem efter jobbet och sa till mig att han hade en jättebra idé.. Ah men vad var det då? Jooo att han hade tagit med sig plastgräs hem från jobbet och tyckte att vi skulle sätta fast det på våra nattduksbord och måla linjer så att det såg ut som en fotbollsplan...??!! Och vad tror ni jag tyckte om den idén..? Haha..

Jag sa i alla fall till honom att han fick göra vad han ville sålänge det inte var på några utav "mina saker". Så han la in det i våran bokhylla.....


Jag vet inte om det fanns någon tanke bakom det hela. Att jag kanske skulle tycka att det var en jättebra idé för han hade med sig en jättestor bukett med röda rosor hem som jag fick precis innan han berättade om sin briljanta idé.. Haha han är så söt <3


Något annat som är jättegulligt är att nu när vi var nere och hälsade på familjen så fick jag en ny plattång och en hårfön av mamma och pappa. Det var verkligen nödvändigt just nu då jag inte hade en hårfön och min plattång suger! Så tack så jättemycket <3


Nu är det nog dags att göra lite käk. Har inte ätit något alls idag så det passar sig nog alldeles utmärkt för det nu, så att det är klart tills älsklingen kommer hem. imorgon ska jag få mitt schema och få reda på vilket område det blir jag kommer jobba med i sommar. Det ska bli spännande! Berättar mer imorgon :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker att det va en jättebra idé!!

Unknown sa...

Ja Simon, jag vet att du tycker att det var det ;) <3

frajd sa...

hahahahah simon.. han e för rolig. men visst, det blev ju coolt i hyllan......

Unknown sa...

Haha det får stå där ett tag, sedan smyger jag dit och tar bort det (a)